Forum za Sve Plasticne Operacije - Just Plastic Surgeon
Dobrodosli na Forum za Sve Plasticne Operacije - Just Plastic Surgeon

Forum za Sve Plasticne Operacije - Just Plastic Surgeon

Forum za Sve Plasticne Operacije - Just Plastic Surgeon
 
PrijemFAQ - Često Postavljana PitanjaRegistruj sePristupi

Pristupi
Korisničko ime:
Šifra:
Pristupi automatski pri svakoj poseti: 
:: Zaboravio sam šifru
Zadnje teme
» Pitajte doktora - Dr. Duje Ostojić - Zagreb
Danas u 12:51 pm od Duje Ostojić

» Rinoplastika
Sub Nov 12, 2016 11:29 am od CocoNoir

» Korekcija ocnih kapaka
Uto Nov 01, 2016 1:06 pm od jahac apokalipse

» Operacija podocnjaka
Uto Nov 01, 2016 9:54 am od jahac apokalipse

» Pitajte doktora - Dr. Maljković - Beograd
Sre Okt 26, 2016 12:46 pm od lakilucano

» Čišćenje i pomlađivanje lica
Sre Okt 12, 2016 9:20 am od gama

» Zatezanje koza stomaka (dermolipectomio)
Pet Sep 16, 2016 3:37 am od Beba45

» Donji ves nakon operacije
Ned Jun 19, 2016 8:13 pm od Queen

» Zatezanje lica
Ned Maj 15, 2016 11:41 am od Queen

Baner C2
Baner C2
PF

Baner B2



Lajkujte Nas
Baner C1



Baner C3

Povecanje grudi,dojke, silikonske grudi, plasticna operacija, plasticna hirurgija, operacija nosa, rinoplastika, korekcija usi, plastic surgeon,breast implants, silikonske implante, face lifting, fileri, delimo iskustva, forum plasticne operacije, forum grudi, forum silikone, liposukcija, Uvećanje grudi, udgradnja silikona, forum plasticna hirurgija, forum mamoplastika, Povećanje grudi - implantati, zgolemuvanje gradi, Silikoni grudi, estetska hirurgija, plasticna hirurgija, silikoni iskustva, trudnoca nakon silikona, trudnoca nakon povecanje grudi, silikone, fileri, plasticna operacija grudi, uvecanje grudi, forum estetska hirurgija, forum povecanje grudi, forum uvecanje grudi, forum operacija nosa, operacija usiju, dojenje sa silikonama, silikoni iskustva, silikoni grudi iskustva, forum operacija usiju, dr. Sinisa Kojic, dr. Duje Ostojic, dr. Igor Maljkovic, dr. Igor Smiljanic, dr. Mica Djuricic, dr. Kojic estetski hirurg, dr. Ostojic estetski hirurg, dr. Maljkovic estetski hirurg, estetski hirurzi iskustva, operacija nosa, povecanje usana, korekcija nadlaktice, korekcija oziljka, silikonske implante, najbolji plasticni hirurg, plasticne operacije pre i posle, just plastic surgeon, justplasticsurgeon, forum just plastic surgeon, forum breast implants, fice lifting, rinoplastika, mamoplastika, otoplastika, forum za sve plasticne operacije, poliuretanski implanti, forum estetska hirurgija, forum plasticna i estetska hirurgija, estetska kirurgija, plasticna kirurgija, plasticna hirurgija srbija, plasticna hirurgija hrvatska, plasticna hirurgija makedonija, plasticna hirurgija crna gora, plasticna hirurgija slovenija, plasticna hirurgija bosna, plasticna hirurgija balkan


Share | 
 

 Trening i ishrana

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
Idi na stranu : Prethodni  1, 2, 3, 4 ... 37 ... 72  Sledeći

30-dnevni izazov čučnjeva, ko je ZA?
Ja sam ZA
89%
 89% [ 8 ]
Ne da mi se
11%
 11% [ 1 ]
Mrzi me
0%
 0% [ 0 ]
Ne
0%
 0% [ 0 ]
Ukupno Glasova : 9
 

AutorPoruka
barabi
Elitni clan
Elitni clan


Posts : 422
Join date : 10.09.2013
Age : 28

PočaljiNaslov: Re: Trening i ishrana   Sre Nov 27, 2013 7:36 am

Evo našla sam temu Very Happy
Sa linka na temi DI 12 mi je ne nalazi.

Uglavnom napisati ću ja svoj današnji meni pa ako kome pomogne:

D1: 5 mandarina, 1 banana
D2: zobene pahuljice (ne znam koliko) ali odokativno možda 50 g, mlijeko, kurkuma (stavljam kurkumu u sve zbog navodne pomoći u smanjenju oteknuća zglobova s kojim imam problema), cimet, malo lanenih sjemenki, malo meda
poslije planiram:
M:
b-aktiv, malo ananasa, malo kivija
R: bistra juha bez tjestenine, 100 g (cca) piletine na gril tavi, brokula, zelena salata, možda 1 fetu integralnog kruha (ja ga kao misstony nisam izbacila ali izbjegavam)
M: možda nešto sitno voćasto gricnuti
V: salata od tune (tuna, zelena salata, kukuruz, kapula) ili ako ostane isto od ručka.

Ovaj D2 je praktički 20 min nakon D1 Very Happy
Pijem tijekom dana, barem 2 kave jer sam kavopija, barem šalicu, dvije zelenog čaja i domaći čaj od šipka Very Happy

Misstony ajde i ti malo piši svoju prehranu Smile
Nazad na vrh Ići dole
chantelle
Moderator
Moderator


Posts : 1484
Join date : 11.10.2012
Age : 27

PočaljiNaslov: Re: Trening i ishrana   Sre Nov 27, 2013 8:20 am

barabi meni se čini da je ovo malo što pojedeš. Jel ti hoćeš smanjiti kg? Pošto vidim da u glavnom jedeš voće i povrće.
Nazad na vrh Ići dole
barabi
Elitni clan
Elitni clan


Posts : 422
Join date : 10.09.2013
Age : 28

PočaljiNaslov: Re: Trening i ishrana   Sre Nov 27, 2013 8:25 am

Nije vjeruj mi, sklona sam debljanju, a možda sam slučajno fulala gramažu obroka Very Happy

Ovo što sam napisala je idealan scenarij, inače pobjegne često i malo čokolade, 2 fete kruha i slično Smile

Zapravo sam trenutno na 'održavanju kilaže' Smile
Nazad na vrh Ići dole
misstony
Senior Elitni clan
Senior Elitni clan


Posts : 732
Join date : 17.11.2013
Age : 32
Location : Zadar

PočaljiNaslov: Re: Trening i ishrana   Sre Nov 27, 2013 12:49 pm

Evo i ja sam uspjela pronaći ovu temu. Nisam znala gdje se nalazi iako me već netko uputio da se ovdje aktiviram.

Barabi, meni se čini da iako jedeš malo količinski, ima tu kalorija jer voće je dosta kalorično. Zapravo, ja jako pazim da ne pretjerujem s voćem. Jedna naranča i jabuka dnevno su mi maksimum ili jedan kompot od marelica (ali to rijetko jer je u onoj vodi samo šećer). Voće, iako je kiselo, je napravljeno od fruktoze, škroba (kao npr. banana, kruška, avokado) i vode. Fruktoza je, laički rečeno, jedan oblik šećera, a ako nismo puno aktvini u danu, sav višak šećera koji se ne potroši kao energije, ne spremi u jetri kao zaliha energije, pohranjuje se u masne naslage. Tako da je moja preporuka da ujutro pojedeš max 2 mandarine (ako su manje) i jednu bananu. To je to od voća za taj dan. Sutra pojedi malo ananasa i malo kivija ako želiš promijeniti. I tako. Npr. ja ponekad od jabuke, naranče i jedne mrkve napravim predobar sok u sokovniku. Ali ne zavaravam se. To je isto fruktoza, i nije toliko dobro piti sokove koliko je bolje pojesti cijelu voćku. Jer kad radimo sok, onda bacimo vlakna koja su dobra za probavu (pulpa), a ako jedemo cijelu voćku, onda smo unijeli i prijeko potrebna vlakna s kojima ubrzavamo metabolizam i imamo reguliranu probavu.
Osim toga, voće ima jako visok GI što znači da jako povisuje inzulin u krvi zbog čega nakon voća budete još više gladne i želite pojesti nešto "kalorično", pa se dogodi da posegnete za pekarom i njihovim finima proizvodima...
Ali usprkos tome, bolje je prvo pojesti zobene s mlijekom, medom, začinima itd kako si već navela, a onda voće. Zato što voće sadrži kiselinu koju nije dobro unositi na prazan želudac. Osobno sam to radila 2 mjeseca (ili bh pojela naranču natašte ili bih radila sok od naranče) i nakon 2 mjeseca sam počela imati žgaravicu. A isto bih 20 min nakon te naranče pojela svoj doručak sa zobenima... Nije pomoglo. Grozno sam se osjećala. Prijateljica je isto radila, a njen je želudac bio još osjetljiviji pa je dobila gastritis (ok, imala je i stresan posao, ali voće natašte je samo pomoglo razvoju bolesti) i nakon toga je morala a posebnu prehranu za liječenje gastritisa. Naravno, strogo joj je zabranjeno jesti voće natašte i dan danas kad se izliječila.
A druga stvar zašto je bolje prvo pojesti zobene s mlijekom (još kad bi bilo koje jaje, ili bjelanjak u ovom doručku, bilo bi idealno) je taj što vam je organizam nakon spavanja "prazan", mišići su gladni i trebaju svoju hranu, a to s proteini i ugljikohidrati kakvi su u zobenima. Cimet je idealan u doručku sa zobenima jer zobene imaju viši GI, a cimet jako nizak pa se to poništava i kad pojedete doručak sa cimetom, onda vam nakon njega neće skočiti inzulin u krvi štoo znači da ćete duže ostati site, a mišići i organizam će postepeno dobivati svoju hranu, tj. energiju.

Tako da, moj savjet je prvo doručak sa zobenima, mlijekom, jaaaako malo meda (samo za okus), cimet obavezno, može i kurkuma, ako voliš i trebaš, može i par grožđica, ali samo par. I lanene sjemenke su super, ali moraš ih malo samljeti jer se njihova ovojnica ne razgrađuje u želucu pa ih ni ne probaviš, ako nisu samljevene. I ja bih uz to još 3 kuhana bjelanjka i jedan žumanjak. 2 sata poslije može 2 voćke i b-aktiv, a nekih pola sata poslije ručak kakav si navela.
Popodnevni međuobrok zamjeni sa posnim sirom s kojim se isto možeš igrati okusima i staviti u njega što god hoćeš. Ako baš voliš voće, ubaci u njega nekakvo bobičasto voće kao npr: jagode, borovnice, maline, može i šaka smrznutog šumskog voća. Ja jedem posni sir iz Lidla, marke Milbona jer je jako kremast i okus mu je skroz drugačiji, skoro kao vrhnje tako da kad u njega stavim šumsko voće, ako da jedem sladoled okusa jogurt-šumsko voće. Ponekad znam staviti 10-ak kapi arome vanilije pa dobijem kremu od vanilije, hehe... Meni je to fino. Uglavnom, u tom tvom proračunu ima dosta šećera i kalorija iz šećera, a malo proteina (imaš proteina iz mlijeka što je zanemarivo malo svega par grama, ovisno koliko dcl mlijeka piješ, proteini iz jednog b-aktiva, isto zanemarivo, pa proteini iz 100 g mesa = 20-25 g proteina i nisi napisala koliko tune jedeš, ali ako je iz konzerve, onda nije preko 112 g suhe tvari (a vjetojatno i manje) što je isto 20-25 g), oko 50 g proteina, znači samo 200 kCal dnevno iz proteina. Trebala bi to povećati na 75 do 100 g proteina, čak i da se ne baviš sportom. Ukupno jedeš sigurno između 1500 i 2000 kCal dnevno zbog onog voća, pa je 200 kCal od 1750 kCal premalo. Znači da ti je 1500 kCal u danu iz ugljikohidrata (većinom šećera) i masti (lanene sjemenke, možda maslinovo ulje itd...)

Malo kasnije ću napisati kako ja jedem... Sad žurim raditi Wink
Nazad na vrh Ići dole
misstony
Senior Elitni clan
Senior Elitni clan


Posts : 732
Join date : 17.11.2013
Age : 32
Location : Zadar

PočaljiNaslov: Re: Trening i ishrana   Sre Nov 27, 2013 12:53 pm

Povrća uvijek možete jesti koliko god želite jer u njemu nema šećera, a bogato je vitaminima i mineralima, vlaknima... Ja ga ni ne važem, niti mjerim koliko jedem. Jedem koliko mogu! Što više! To su "praze kalorije"!

A što se tiče unosa tekućine, vode treba piti što više! Ja osobno pijem 4-5 litara dnevno. Vi polako povećavajte to na barem 3 litre, a ako ide i 4 super!
Pijem i litru zelenog čaja u danu i 2 espressa bez šećera i natrena jer me to najbolje razbudi ujutro i prije treninga...
Nazad na vrh Ići dole
chantelle
Moderator
Moderator


Posts : 1484
Join date : 11.10.2012
Age : 27

PočaljiNaslov: Re: Trening i ishrana   Sre Nov 27, 2013 1:31 pm

Kod mene je loše jedino to što malo pijem, evo do sad na poslu sam popila samo 0,5 litra vode...imam flašu od litre pa vidim koliko popijem. 


Misstony a zašto je dobar zeleni čaj?

Za kafu mi je svejedno, ili popila ili ne...a nekad mi baš prija Smile

Slatko mi se nikad nije tražilo puno. Čak i kad mama pravi kolače ja pojedem samo jedan, uopšte mi ne ide toliko slatko.
Nazad na vrh Ići dole
barabi
Elitni clan
Elitni clan


Posts : 422
Join date : 10.09.2013
Age : 28

PočaljiNaslov: Re: Trening i ishrana   Sre Nov 27, 2013 1:49 pm

Misstony, hvala na detaljnoj analizi! Na dosta toga sam već nagdje naletila kad bi čituckala, ali to za lanene nisam znala, znači trebale bi se samljeti - korisna informacija!
Pojedem ja sigurno više mesa, samo sam to laički napisala jer ne važem hranu, npr. za ručak sam sad 2 komada pilećih prsa, koliko je to g pojma nemam Very Happy

I def. mi je korisna info to za voće nataše, još sam si jutros i grejp iscjedila, malo pretjerujem s voćem što je je (voće i slatko frik što ću Very Happy
Pojela sam 4 čoko keksa poslije ručka Embarassed( PMS ) Very Happy

Probat ću to izregulirati, hvala na savjetima Smile
Nazad na vrh Ići dole
misstony
Senior Elitni clan
Senior Elitni clan


Posts : 732
Join date : 17.11.2013
Age : 32
Location : Zadar

PočaljiNaslov: Re: Trening i ishrana   Sre Nov 27, 2013 8:04 pm

Zeleni čaj je dobar jer je dobar antioksidans i čisti organizam od masnoća. Djeluje i diuretično pa samim tim izbacuje loše tvari van... Osim toga, podiže tlak i djeluje kao kava, znači razbuđuje... Ne smije ga se puno piti prije spavanja (kao što ni kavu nećete popiti prije spavanja).

Kava je zapravo isto dobra, ali crna ili espresso, znači bez dodataka (mlijeka, šlaga, krema, viskija i sl) zato što je kava odličan diuretik i samim tim ćete više izbacivati tekućinu van organizma.
Poznato je da žene skupljaju vodu više od muškaraca pa je zato bitno da piju nešto diuretično štoo će im pomoći da višak vode ode van, a ne da vam se sve skuplja u stomaku i nogama, samim tim se i celulit bolje vidi i taloži. (Ja imam sreću pa nemam celulita, a treninzima to tako i održavam).
Nazad na vrh Ići dole
misstony
Senior Elitni clan
Senior Elitni clan


Posts : 732
Join date : 17.11.2013
Age : 32
Location : Zadar

PočaljiNaslov: Re: Trening i ishrana   Sre Nov 27, 2013 8:13 pm

Barabi, ne brini, samo ti jedi što te veseli i nemoj osjećati grižnju savjesti zbog toga. Sve je to individualno. I sve će doći na svoje kad budeš željela srediti prehranu kao što si željela napraviti cice, neće te čoko keksi uopće privlačiti! Želja za lijepim tijelom i balansiranom prehranom odjednom postaje jača od želje za slatkim! Nema tog keksa i kolača koji bi pojela jer znaš zašto to ne jedeš. Kao što se noć prije operacije nisi otišla napiti u grad jer znaš koliko si dugo čekala taj dan da se operiraš. To je isto! Mijenjaš svoj stil života na bolje i onda to nije teško! Što god i da "trpiš" znaš da se isplati svaka skunda, a  kasnije kad prođe prvi period odvikavanja od UH i slatkoga, jednostavno postaneš imuna na kolače, slatko i UH općenito i skužiš da ti to uopće ne treba u životu i da se možeš najesti i od drugih namirnica... Ja više ništa ne trpim, nije mi ništa teško. To je sada moj život.

E sad sam se sjetila. Imam 2 linka sa nekim vježbama za guzu i trbuh i slično i ja radim, a vježbe koje su navedene su dobre i možete ih probati kad budete u teretani!

[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]
Nazad na vrh Ići dole
jelmoli
Clan porodice
Clan porodice


Posts : 151
Join date : 20.09.2013

PočaljiNaslov: Re: Trening i ishrana   Čet Nov 28, 2013 2:23 pm

Misstony hvala puno na dobrim savetima. Moja ishrana je užas, svodi se na dva kaloricna obroka i slatkiše. Moraću da počnem sa korekcijom. Za zeleni čaj znam da je dobar ali nisam znala da sme da se unosi u tim količinama. Htela bih da te pitam sta misliš o Body pump-u? Meni ga je trener preporučio jer je kao dobar za uklanjanje masnih naslaga, zatezanje i oblikovanje tela. Išla sam samo dva meseca. Prekinula sam jer me nerviralo što je samo jedanput nedeljno. Mislim da jedanput nedeljno ne pomaže. I jos jedno pitanje, da li se vežbama može zategnuti koža sa stomaka posle trudnoce? Čula sam da može ali nekako mi čudno gde će da ode taj višak koze?
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content




PočaljiNaslov: Re: Trening i ishrana   Danas u 6:11 pm

Nazad na vrh Ići dole
 
Trening i ishrana
Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 3 od 72Idi na stranu : Prethodni  1, 2, 3, 4 ... 37 ... 72  Sledeći
 Similar topics
-
» Intervalni trening visokog intenziteta (HIIT)
» Bezglutenska ishrana
» Ishrana po krvnim grupama
» Ishrana za zdravo srce i krvne sudove.....
» Aerobni trening

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Forum za Sve Plasticne Operacije - Just Plastic Surgeon :: Off topic teme :: Moje telo-
Skoči na: